خرید و فروش لباس های دست دوم

خرید و فروش لباس های دست دوم

اول مقایسه کنین قیمت ها رو بعد خرید کنید.لیست کامل عناوین یادداشتها را مشاهده کنین.تا بالا اومدن کامل صفحه لطفا شکیبا باشین
خرید و فروش لباس های دست دوم

خرید و فروش لباس های دست دوم

اول مقایسه کنین قیمت ها رو بعد خرید کنید.لیست کامل عناوین یادداشتها را مشاهده کنین.تا بالا اومدن کامل صفحه لطفا شکیبا باشین

نحوه خرید از وبلاگ

اولویت خرید با افرادیه که امکان تحویل حضوری رو دارن.بنا به دو دلیل.اولی حوصله پست خونه رفتن و تو صف وایسادنو ندارم.و اینکه اگه از آشناهاتون تو تبریز هست میتونم به اونا هم تحویل بدم تا اونا بفرستن واستون.دوم اینکه میدونم سخته اعتماد کردن و اینکه پول رو واریز کنین و بعد من بفرستم.وقتی خودمو میذارم جای خریدار میبینم که سخته اعتماد کردن مجازی.واسه همین من حاضرم هر محلی که تو تبریز باشه برم و تحویل بدم و مشتری از نزدیک ببینه اگه خوشش اومد بخره و پولشو همون جا بده.پس اگه تبریزی که هیچ و اگه غیر از تبریزی اگه دوستی اشنایی دارین با اون هماهنگ میشین به اونا تحویل میدم.واگرم که جزو این دو دسته نیستین بنا رو باید رو اعتماد بذاریم و هزینه پست و هزینه خرید رو به شماره حسابی که میدم بریزین و همون روزی که واریز شد و من چک کردم همون روز ارسال میکنم.

با این شماره هم میتونین فقط از طریق اس ام اس در تماس باشین: 09363754927 بگین که مربوط به وبلاگه.

و عزیزانی که میخان لباس بذارن تو سایت عکساشونو به این ایمیل بفرستن تا ایشالا بفروش بره.

tabriz1indirim@gmail.com

tabriz1indirim@yahoo.com

نظرات 1 + ارسال نظر
خانومی سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ب.ظ

رزا جان من کت گیپور رو 10 تومن میخوام با کفش پاشنه بلند قهوه ای سوخته ولی ابجی قبلش ازتون درخواست کردم ک چنتا عکس دیگم ازش برام بفرستید؟؟؟تو عکسا خوب معلوم نیستن ابجی
کالاهای جدید رو هم گذاشتم اگه موافق باشید و چیز دیگه ای رو پسندید میتونیم تعویض کنیم کالاهامونو ک مشکلی نیست اول خودم پست میکنم و رسید پست رو نشونتون میدم بعدا شما پست کنید چون من پیشنهاد دادم پس اول خودم پست میکنم هرکدوم رو ک بخوایید هزینه پستشم باخودمه بعد هم شما؟نظرتو برام بفرست گلم.
این نظرو تایید نکنی

سلام گلم.کفش قهوه ای ذخیره س.اگه تا پس فردا پولو نریزن از ذخیره در میاد.
کت گیپورو هم کمتر از اون نمیتونم بدم.,وبلاگتون همون خرید ارزان هست؟ اگه آره من شال عشق رو میخام با پنج جفت گوشواره که میشه پونزده تومن هم قیمت کت گیپور.هزینه پست من زیاد میشه چون سنگینتره.پس واسه مابه التفاوته هزینه پست هم باز گوشواره بدین!!!!!!!!!!!! آخه خیلی خوشگلن.قیمتشونم مناسبه.اگه اینجوری دوس داشتین خبرم کنین که فردا میرم پست خونه بفرستم واسه شمارم.09363754927 اینم شمارمه کاری داشتی اس بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد