خرید و فروش لباس های دست دوم

خرید و فروش لباس های دست دوم

اول مقایسه کنین قیمت ها رو بعد خرید کنید.لیست کامل عناوین یادداشتها را مشاهده کنین.تا بالا اومدن کامل صفحه لطفا شکیبا باشین
خرید و فروش لباس های دست دوم

خرید و فروش لباس های دست دوم

اول مقایسه کنین قیمت ها رو بعد خرید کنید.لیست کامل عناوین یادداشتها را مشاهده کنین.تا بالا اومدن کامل صفحه لطفا شکیبا باشین

کد 107

سه جفت مونده.هر سه تاش 37 هست.قهوه ای سوخته.نبک.لژدار.15 تومن

یک جفت فروخته شد

نظرات 2 + ارسال نظر
هانی یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام دوست من. از کفش کد 107 ، قهوه ای سوخته سایز 37 خوشم اومده. سایز پای من 37 کوچک هست . میشه یه لطفی کنید با متر پارچه ای ته کفشو از داخل از ابتدا تا انتها اندازه بزنید ، و اینکه من تهرانم میشه اگر اندازه بود برام کمتر حساب کنید که پول پست برام زیاد میشه. ممنونم.

سلام عزیز.اینارو به قیمت خرید پارسال دارم میدم.در ضمن نو ام هست.سایزشم که گفتم 37 استاندارد.اگه 37 بپوشین اندازنتون میشه

خانومی یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:46 ب.ظ

جنسش جیره؟
بازم کفش میزارید یا همیناست؟

سلام خانومی.نبک همون جیره دیگه.نه فعلا همیناس.موند واسه سال بعد که کفشا از سری بیفتن زیر قیمت بدم.ولی این واقعا خوشگله.سه تا رنگ بود ولی این رنگ واسه سایز من نشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد