خرید و فروش لباس های دست دوم

خرید و فروش لباس های دست دوم

اول مقایسه کنین قیمت ها رو بعد خرید کنید.لیست کامل عناوین یادداشتها را مشاهده کنین.تا بالا اومدن کامل صفحه لطفا شکیبا باشین
خرید و فروش لباس های دست دوم

خرید و فروش لباس های دست دوم

اول مقایسه کنین قیمت ها رو بعد خرید کنید.لیست کامل عناوین یادداشتها را مشاهده کنین.تا بالا اومدن کامل صفحه لطفا شکیبا باشین

کت بسیار شیک

سایز 38 40.خیاط دوخته.دوبار تو مهمونی پوشیده شده فقط.تن خوریش عالیه.و خیلی شیک و طرحش قشنگه.پارچه شم خیلی قشنگه.30 تومن.

نظرات 2 + ارسال نظر
هانی یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ب.ظ

سلام عزیزم. من ازین کت هم خوشم اومده اگر ممکنه اندازه های سرشانه از اتدای سمت رات تا انتهای سمت چپ رو بدید ، قد کت ؟ دور سینه کت ؟ ور کمر کت ؟ اندازه دور بازو و قد آستین. من 38 لاغر اندامم. میترسم گشاد باشه. ممنونم. منتظر اسختون هستم.

سلام گلم.اندازه میکنم مینویسم.ولی استاندارده سایزش.مال زن داداشمه که اونم استاندارده.

هانی دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:21 ب.ظ

عزیزم من منتظر هستم.

سلام گلم.به زن داداشم گفتم قراره اندازه بگیره بگه.ولی اگه سایزتون استاندارد باشه میخوره بهتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد